Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


19 Şubat 2012 Pazar

Ayaklarımın üstünde durmamı sağlayan adam

     Bir yerlerde voleybola başladığımı söylemiştim ama onun her şeyim, hayat felsefem, ben denilince akıllara ilk gelen şey olduğunu söylemedim. Voleybolla ilgili belki de anlatamayacağım kadar çok hikaye var ama biliyorum ki siz benim ayaklarımın üstünde durmamı sağlayan adamın kim olduğunu merak ediyorsunuz. İlk koçum mu ? Her koçum mu ? En yakın arkadaşlarım mı beraber takıma girdiğimiz (dur ya adam demişim pardon bu C şıkkı olamaz.) Bilemediğiniz sorunun cevabı C'dir tezi çürümesin diye az önceki şıktan sayılmayıp yerine "Babam mı?" eklendi. Baban mıııı sana şu çok çektiren baban mı dediğinizi duyar gibiyim ama yine de baban yani diyenlerde var sanki hissediyorum. Bu sefer büyük hissediyorum. Evet verdiği ilk dersi hatırlıyorsunuz bir daha hiç not tutmadım aklıma yazdım. Verdiği ikinci ders ben 2. sınıftaykendi test oluyorduk A ve B şıklarından oluşuyordu (o zaman hayat ne kadar az seçenekliymiş oradan buralara gelmek bir başarı azizim.) 24. soru hiç unutmam, önce a yaptım, sonra değiştirdim, optikte vardı ondan da değiştirdim. Babam evde okuyor sınavları bir yanlışın var dedi, anlam veremedim, hatasız kul vardı o zaman benim gözümde hatta din dersinde peygamberlerin ortak özellikleri anlatılırken Hz Muhammed'in son peygamber olduğu söylenene kadar kendi kendime "Aaa ben de peygamber olabilirim yani bir yaşa gelince." demişliğim, büyüyünce ne olacaksın sorusuna artık "Peygamber olucam." cevabını vereyim diye düşünmüşlüğüm bile vardır. Neyse gittim babamın yanına "Bak optikte silik izi var, kalmış burda biraz" dedi diğer öğrenciler iki şıkkı birden işaretlemelerine rağmen doğru sayılırken benimkinin yanlış sayılması ileride optiklerde hiç dışına taşırmama ve iz bırakmama gibi özellikler kattı.
     Voleybol diyorduk 88 hikaye anlattırdınız bana neyse nöbetçiyim okulda bir sonraki günde turnuvalar başlıyor. Hocayı zorla ikna ettim izin alması için müdürden. Antremanda smaç vururken arkadaşımın ayağına bastım ve ayağımı burktum acı anlatılır mı anlatılmaz tabi. O ayakla o ağrıyla seke seke merdiven çıkmalar falan neyse geç buraları komik değil. Komik mi anlatıyordum bu arada ben ya, neyse gülen gülsün gülmeyen sağlar benimle devam etsin. Hastane de acil serviste atele aldılar yarın gelin dediler babamları çağırdım (detaylara girmeden de anlatılmıyor ki ben Burdur'da okuyorum onlar Ispartadalar.) Babam bakayım kızım şu ayağına bi diyor ben doktor bakar nasılsa yarın cevabında ısrar ediyorum. Sabah acilden giriyoruz röntgenler çabuk çekilsin diye (hastane ile o kadar çok haşır neşir olunca ne zaman ne yapılması gerektiğini bilen annem ve babam tabi ki.) Röntgene doktorla birlikte babamda bakıyor, çatlak var ama röntgenin ucunda kesilmiş gibi "Acaba üst tarafta devam ediyor mu ki? " diyor babam ve bir daha röntgene gitmem için yönlendiriliyorum o sırada babam ağrı kesici iğne yapmalarını rica ediyor bana (yazar da şu an bu olayı yaşarken neden iğne yediğinin farkında değil.) Doktor gidince babam diyor ki kızım ayağında 3 çıkık var bak, doktor alçıya alacak çatlak olduğu için ve o alçı çıktığında sen bana "Babaa yaaaaa ayağım neden böyleee hala ağrıyooor" diye ağlayacaksın (evet benim taklidimi yapıyor orda.) Hazır ağrı kesiciyi de yedin ben senin ayağını yapayım ne kadar çok beklersek o kadar çok soğur ve yerine girmek istemez kemik daha acılı olur cümlesiyle bana hayır deme şansı bırakmıyor zaten. Hastane odasında kapıya annemi koyarak ayağımı yapan babam guiness rekorlar kitabınasdfghjklş. Röntgene gittik geldik doktor röntgene bakıyor "İlk röntgende şüpheli bir bölge vardı o şimdi yok ben anlayamadım ortopedi uzmanını çağırıyorum." diyor. Bizim, kadın gittikten sonra ne kadar güldüğümüzü tahmin edersiniz herhalde. Ortopedi uzmanı "Amaaaan nasılsa düzelmiş" deyip ve alçıya aldı hayatımda en sevdiğim doktordu.
     Ve ben ayağım çıka takıla, elim burkula burkula, dizim kanaya kanaya voleybol oynamaya devam ediyorum bırakabileceğimi de sanmıyorum. Neden mi babam ayaklarımın üstünde durmamı sağlayan adam? sanki voleybol benim kocam ve bana şiddet uygulayınca baba evine dönen kız misaliyim bende. Ayağım her burkuluşunda eve topallaya topallaya gidiyorum babamsa ayağımı takarak her seferinde ayaklarımın üzerine daha iyi basmamı sağlıyor. Voleybol nasıl mı benim kocam sanki vücudumdaki morluklar onunla sevişmemizin kanıtı gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder