Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


25 Temmuz 2012 Çarşamba

Kertiğim...

Ultrasonda hareket çekerek erkek görünmüşlüğümü hatırlatarak başlıyorum, otobüste doğduğumda babam halamları aramış ve "Biz valizleri unuttuk, hanım yolda doğum yaptı, siz valizleri karşılayın sonra biz oğlumuzu alır geliriz." demiş. Ta ki halamlara varınca benim kız olduğumu gören kuzen "Alın götürün çöpe atın bunu." falan demiş, bizimkiler dinlemeyip eve getirince ağzıma tükürmüş ki ona benzeyeyim erkek gibi kız olayım. Ağzıma tükürmesi veya ultrasonda hareket çekmem ikisinden biri benim "normal kız" kategorisine girmemi engelliyor ama bu anormal olmamdan da olabilir. Neyse benim kuzen bunla da yetinmemiş kulağıma adım üflenirken tutturmuş ben üflicem de ben üflicem, mahşerde adı söylenip gitmeyen biri olursa SELEKŞIIIIIIN diye bağırıverin rezil olmayayım Allah'a ben şoktan unuturum bu olayı. Düşündüm de milyarlarca insanın içinde Fahrunisa, Bedriye hatta ve hatta Cevdat veya Abdülrezzak olarak çağırılabilirim, ben olmuşum rezil kepaze...
Olaylar bunla da kalmamış benim çılgın kuzenler beni komşunun oğluyla kertmeye karar vermişler. Böylelikle benim İbrahim adında bi beşik kertmem olmuuuuuş, babası gelinim falan diye seviyormuş ciddi manyaklık laaaan ama ben iki yaşındayken falan öpüşürkenki fotoğrafımız var baya bildiğin kertilmiş ve birbirimizi kabullenmişiz sanırım zamanında, eğer beni sinirlendirmelerine dayanamayıp yırtmadıysam fotoğrafı eklerim bir ara bu yazıya.
Geçen gün Beşik kertmemi arıyorum da tweetini atarken ciddiydim eğer 33'üme kadar evlenmemiş olursam ve ille de çocuğum olsun diye tutturursam bu favlayanlardan kendime bi kertik seçicem. Ama varsayalım ki ben o zamandan önce damat adayı buldum ve kertiğimi bulamadım üstüne üstlük o beni buldu hem de düğün günü. Olmaz mı (soru sorar gibi bir bakış) baş kahraman selekşınsa her şey mümkün (göz kırpma)
   Olası olay durumu 1
Kına gecesinde şıkır şıkır oynarız, düğün yemeğini yeriz, kuşağı bağlar gelin olarak evden bi çıkarım akşam nikah kıyımı olacaktır. Adidas ayakkabının altına isim yazayım da ölene kadar evde kalın değil mi diye isyan etmeme rağmen nası o isimleri yazdım hep orada kalacaklar diye düşünürken nikah memuru bir itirazı olan varsa ya şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar susjkdhjkds yok bu böyle değildi ya neyse buna benzer bir şey der. Kapıdan benim beşik kertmesi o seksi sesiyle "VAR!" der, herkes bakışlarını bizim üstümüzden alır ve ona doğru bakarlar. Genç kızlar şöyle bi süzer falan, sonra bana bakarak "O benim beşik kertmem." der bende ona baktığım ve bakışları beni etkilediği için gülemem ama bizimkiler yerlere yatar. Nikah memuru doğru mu der ve ben damat adayına bakarak evet derim. Bi kertiğime bakarım bi damat adayına kararsız kalırım, iki seçenek arasında kalıp hep yanlışı seçen ben yanlış adama doğru zamanda "Helalimsin!" diyerek bir ömrü çürütürüm...
   Olabiliteli olay 2
Kına gecesinde elimi açmak için altın getirdiklerinde yeterli bulmam gece gece bakkal açtırıp hobby, haribo falan gibi beni küçük şeylerle mutlu etmeye çalışırlar. Düğün yemeğini löpür löpür götüremem gelinliğe sığamayacaım diye içimde kalır :( Gelin çıkarma da "Aynalı körük olmazsa ben gelin gitmem, tut kemani olmazsa aynalı körüğe de binmem" derim ve milleti fellik fellik arattırırım. Düğünde itiraza esmer, uzun boylu, adonisli, seksi sesli, üç numara saç, takım elbisesiyle dibimi düşürecek bir kertik de gelse ayrılmam ben o adamdan, yine de o kadar emin olmayalım... yok yok o kadar piç değilimdir yaaa... acaba???
   Olasılıklı vaka 3
Manyağın tekini bulmuşumdur evlenecek, ve nikahı helikopterde kıymaya ikna etmişimdir. Aşağıya da kurmuşuzdur artık bi sistem sesimizi duyuracak, neyse nikah memuru var mı itirazı olan dediğinde patlar yanımızda bir havai fişek "EVET" Tabi biz nikahı kıyıp paraşütle atlamayı planladığımızdan düğün kumsaldadır, damatla aynı anda aşağıya bakarız, sahilde bir yazı "Ben kertiğin, buldum seni" ahanda o zaman apışıp kalırım, yanımda tam benim kafada bir damat ve aşağıda yine ben gibi deli bi kertik. Hayır en bomba düğün dalında guiness rekorlar kitabına girmeye aday olduk zaten ben ne yaparsam yapayım. Artık yazı tura mı atarım yoksa rus ruleti mi oynatırım bilinmez.

2 yorum:

  1. yazdıklarınız okunası şeyler maşallah.. (ben mi acemiyim bilemedim ama) blog'u takip et diyen bir buton olmalıydı sanırım.. ya da takip etmeyelim diye mi bu butonu gizlediniz?..

    YanıtlaSil
  2. ya aslında izleyiciler kısmını eklemem gerekiyormuş sanırım ama ben o kısımı hiç sevmedim :D o yüzden yukarılara bir yerlere mail şeysi koydum oraya mailini yazınca mail atacakmış sözde :D

    YanıtlaSil