Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


18 Nisan 2012 Çarşamba

#AnneSözleri & #BabaSözleri

Siktirin lan tabi ki de bunlar klasik sözler olmayacak zaten bıkkınlık, sıkkınlık, off poff, afra tafra o TT'den
Allah aşkına bizimkiler ne kadar normal sözler bekliyoruz ki, hani saçmalamayalım yani
Kayısı topluyoruz 3 saati falan geride bırakmışız, gören gözün hakkı var ağacı bitirselerdi keşke diye yakınmalara başlamışım, yok, ne bereketliymiş topla topla bitmiyor. Annemin yükseklik korkusunu bana ağaca çıkıp meyve toplama görevini vermek için uydurduğunu düşünüyorum yoksa camın dışına çıkıp silmesini biliyor. Yok kıyamam ya ben dengesizim garanti düşerim diye yapıyordur onu. Neyse "Anne" dedim "Ben çok sıkıldım." klasik bir anne olsa "Sıkı can iyidir, çabuk çıkmaz." tarzı bir şey diyebilir ama anne benim annem olunca..."Şapka verem mi yavrum?" dedi.
Ne o beklemiyor muydun bu cevabı valla bende beklemiyordum ağaçtan düşeyazdım gülmekten, "E ne deseydim yavrum ağaçtan inmeye dünden razısın sen." diyor bir de kadın beni biliyor abi.

Öss'ye girerken dershane hocalarının bir görevi de öğrencilerin bulunduğu okullara dağılıp sabah onları neşe ile sınava yollamak sanırım (uu tespit mespit hiç tarzım değil ya takip ettiğim fenomenlerden biri yazdı bence bu cümleyi neyse çaktırmiyim. oha baya baya belli etmişim ya) Neyse ben liseyi Burdur'da okuyup sınava Isparta'da girince bana gelen hoca falan olmadı, diyemiyorum, yani herkes o sabah kimle sınava gireceğini biliyordu da bi bana sürpriz yapmış pislikler...
Sabah hocamı bahçede görünce kuzeninin sınava gireceğini düşünecek kadar da tesadüflere inanırım neyse mallığımı hikayeye daha fazla karıştırmadan hocayla sohbete dalıyoruz. Şans bu ya hocam da Boğaziçi isteğimin tek destekçisi, "E hocam" diyor babama, garanti babam içinden hocam kelimesine küfrediyor ve "Hangi cam?" diyor ama bozuntuya vermiyor (gençlere kitlesel mesaj sakın ha!.. hocamız demeyin hele hele babamın yanında ya da ben gibi sinir olduğunuz hocalardan bahsederken özellikle diyebilirsiniz "Hangi camız?" demesi büyük haz veriyor çünkü) "Boğaziçi'ni kazanırsa ne yapacaksınız?" Bak normal baba asla şu cümleyi sınava girmek üzere olan kızına kurmaz ben diyim ha
"İnşallah kazanamaz." (laaaaan küfretmeyin babama valla kırarım kafanızı baaaak bilip bilmeden ne diyor adam hakkında, bekle bekle sabırsız) 
He yavrum he sizin gibi hocam da şok "Nası yani?" diyor babam da "Hocam bu kız ben ne desem tersini yapar manyaktır biraz ondan öyle dedim." dedi (garanti o cümle de hocam hitabı yok ve manyak yerine gerizekalı, deli falan da gelebilir hafızam o kadar iyi değil) Tabi kahkahalar ata ata girdim sınava, adam beni biliyor abi.

Öss sonuçları ben uyurken açıklanmış ve en yakın arkadaşım bakmış sonuçlara anneme söylemiş annem de demiş ki "Boğaziçi oldu demeyelim tıp oldu diyelim bakalım napıcak?" anneye bak anneye vicdansız pislik Allah'tan arkadaşım beni görünce sevinçten çığlık atarak Boğaziçi olduğunu haber verdi. Neyse ben babamın yanına haberi vermeye gidiyorum bu arada anneme de babama da yıllardır sorarım "Anne/Baba milletin annesi/babası oğlunun veya kızının bir şeyler olmasını istiyor, siz benim ne olmamı istıyorsunuz?" ya cevap alamam ya da sen ne olmak istiyorsan onu olmanı istiyoruz cevabını alırım neyse babammın yanına gittim "BABAAA" diyerek boynuna sarıldım "Boğaziçi olmuş." dedim, şimdi sakin ol ve o elini boynumdan çek dercesine beni koltuğa oturttu ve "Kızım hani sen bana sormuştun ya ne olmamı istersin baba diye" dedi, "Evet." dedim. "Ankara hukuk oluyup savcı olmanı isterdim." dedi. BAK SAYISAL OKUMUŞUM SINAVA GİRMİŞİM SONUÇLAR AÇIKLANMIŞ İSTEDİĞİM YER OLMUŞ BANA DEDİĞİNE BAK. "Baba" dedim "Savcı ne iş yapıyor?" "Cinayet minayet soruşturuyor."dedi. "İyi de baba bunu neden daha önce demedin?" dedim "Ben önceden desem sen bir yolunu bulur yine girerdin." dedi, adam babam tabi...

Heee bi önceki paragrafın sonunu buna uysun diye değiştirdim, okuyan beni biliyor abi.

2 yorum:

  1. :) güzel örnek teşkilisin, küfürbaz, arıza, garantili deli, terbiyeli bi ailenin terbiyesiz kızı olmanı saymazsak. aferin yaz böyle, yaz ki 30 yaşına gelmiş işi gücü yaşam tarzı belirlemiş insanlara sizde yazsanıza lan denyolar diye hatırlat. siu. stifler.

    YanıtlaSil
  2. ahahahahha :D aslında hiç terbiyesiz değilimdir annemin babamın küfür etmeyen arkadaşlarımın yanında küfür kelimesini bile kullanmam :D
    Delilik dibine kadar ama :D tişkürler

    YanıtlaSil