Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


8 Haziran 2012 Cuma

Umarım okuyabilen yoktur

Merak etmeyin arkadaşlar öbür tarafta internet varmış, ya da bunların hepsi benim kurgum. Hangisi doğru karar veremedim ama öldüğümü düşünmekteyim ve eğer bunu size ulaştırabiliyorsam bu demektir ki bu tarafta net var. (Bu tarafın altını çiziyim de kadir inanır çıkıp yelan söylüyorsun demesin) Öldüğüm kanısına nereden vardım? Normalde eksilerde rekorlara oynayan Danimarka bu sene -3'ün altına inmedi, 3 kere kar gördük, normalde 3 ay yerden kalkmayan kar sabaha erimiş oluyordu. (evet Allah'ın hakkı üçtür HADİ ATEİSTLER BUNU DA AÇIKLAYIN!!!)  Türkiye'de aşırı soğuk bir kış geçerken buradakilerin en rahat kışlarını geçirmesi akıllara bi ACABA? dedittirdi. Yoksa Seçil havayı da mı yanında götürmüştü ya da Miko Seçil'e feci yazıyor muydu? "Aralıkta t-shirtle gezmene güvenme yanına tüm polarlarını al" diyen herkes Kopenhag'ta amele olduğumda "Biriniz de yanına güneş kremi al Seçil yanarsın demediniz tpüüüüü" cevabımla karşılaştılar. Hele annem HAVLU ÇORAP aldırttı, sıkı sıkı giyin öğütleri falan verdi, hatta sonuna giymeyeceğimi bildiğini ama belli mi olur belki bu sefer sözünü dinlerim belki diye dediğini ekledi, kıyamadım tabi yük olur demedim getirdim yanımda, ama dönüşte tabi ki de götürmeyeceğim. Benden sonra odaya gelen kızın işine yarar belki, bu kadar da düşünceliyim ne de olsa annelik kanı var kanımda (abi nası yedin bu cümleyi yaaa türkiye de o ne işime yarasın yük etmicem diye götürmüyorum tabi ki de gerçi öldüysem nası dönüceksem ülkeme neyse dur bi çaresi bulunuuuur elbet canım yeniden yaşamanıııın...cuk oturdu laaaaan bildiğin ben buraya yazayım diye yazmış Sertapcım canım bitanesin kalp kalp) Gerçi odama benden sonra erkekte gelebilir, bilmiyorum (kurduğun fanteziye gel abi şaka mısın yaaaa o taytı giydiğini düşünmedin dimi düşünmediysen bile şu an düşündün ve tüm konsantrasyon gitti merak etme bende de gitti ne yazıyordum lan ben haaa ölmüştüm) Tam olarak nası öldüm bende bilmiyorum ama öldüğümü anladığım kısmı anlatayım. Sabah kalktım bence burada gayet hayattaydım yani kalkamasam ölmüş olma ihtimalimin daha yüksek olduğunu düşünüyorum. Kahvaltı yaptım bence ilginçlik orada başladı çünkü normalde akşamdan yığılı bulaşıklar olur, yıkamaya üşenirim akşama kadar kalkıp da yemek yemem. Sanırım dün akşam yemek yemeyi toptan unuttum sabah bulaşık yoktu acaba açlıktan mı öldüm laaaan neyse devamında ölme ihtimalim daha yüksek gerçi o ölüp bunları hayal ediyor da olabilirim. Aniden dışarıdan gelen yağmurun sesini duydum, kafamı çevirip "noliyi miko yaaaa" dedim "geçen gün murphy bilmediğim konuyu kura da bana çektirtmeyerek es geçti ona 'seni seviyorum' falan demiştim kıskandın herhalde MELEĞİM" dedim "kızma tamam seni daha çok seviyorum onu unuttum bile" dedim (ha bunları murphy duyduysa sıçtım, gerçi öldüm dimi neyse sıçmamışım, naber lan eşşolusu şimdi düştün elime dimi şöyle yanaş bakiyim yamacıma sen) Seeen ben bunları der demez bir yağmur boşaldı bildiğin döktürdü (burayı yavaş yavaş okumanız lazımdı, yıl olmuş benim öldüğüm tarih hala bunları benim sesimle okuyamıyonuz cıkcıkcık) yani öyle böyle değil dolu bile bu kadar hızlı yağamaz, taşı azimle değil şiddetiyle deldi resmen. Tırstım veda partisine gidecektim politikada önemli biri gelmiş okula onunla tanışacaktık ektim adamı ama öldüysem zaten gidemezmişim neyse. Bi ara durmuş ne zaman bilmiyorum hatta bizimkiler top falan oynamaya başlamışlar bak işte bu arada ölmüş olabilirim çok ilginç bi geçiş çünkü. Neyse sonra yağmur tekrar başladı bu seferki öncekinin 5 katı, işte bu benim hayata geri dönüş çabalarım falandı sanırım sonra ışığı gördüm. Gel gel gel diyenim olmadı ama bildiğin güneş açtı, ışığı gördüm!!! Türkiye saatiyle 20:38'den bahsediyorum burada. Sonra netim koptu, bağlanmaya çabalarımı öbür taraftan yaptığımı düşünüyorum. Şuan Rusya maçını izleyemiyorum ilk yarıyı izlemiştim halbusiki 2-0 bitti dimi laaaan yoksa bizim bu tarafta başka bi maç mı var? Neyse ben hazırlanıyim de gece olan veda partisine gitmeye çalışayım gidemezsem anlarız ki ölmüşüm, gerçi gittiğimi gerçek gibi de canlandırabilirim neyse umarım bunları okuyan yoktur çünkü bu taraftan iletişime geçen ilk kişi olabilitem çok yüksekti, okumayı söktükten sonra insanların altına etmesi pek etik değil. Şöyle bi hayal ettim de umarım altına edersin buradakilere komik komik olaylar anlatayım ki ortam yapiyim biraz dimi ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder