Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


7 Haziran 2012 Perşembe

Yoklasak da mı saklasak?

Derste uyumayı yatakta uyumaya tercih ettirtecek tek şey belki de yoklama (ha sevdiceğinizle sınıfta yatma gibi bi fantezinizin varsa bilemicem) Yoklama ne amk ya, yoklama ne hani twitter'da yoklama var deseler devamsızlıktan kalırım o derece itici yani. Okuma aşkıyla yanıp tutuşan bu çocuğun nasıl bu hallere geldiğini merak edenleriniz var (herkesi genelleyemedim lan tarikatımıza yeni katılanlar var, tarikat kuralları bir: ben yazıyorum kural iki: önce ben okuyorum kural üç: senin buraya kadar okuduğundan bile emin olmadığım için kimse yokmuş gibi davranıyorum (vay amk burda bile yalnızsın okuyan ---> kendimle konuşuyorum mesela burada) kural 4: parantez içleri iç içe geçtikçe saçmalama kapasitemin artması beklenilesi hale geliyor. Kural bir ve ikiyi kanıtla diyenleri dövüyorum abi bariz ya (dipnot: bir matematikçinin bariz dediği yer asla kanıtlayamayacağı yerdir))
Ne kadar erken yatarsan yat okul günü uykunu alıpta kalkamazsın hah buna bi istisna yapıp kendi kendime uyandım bi gün (dönüp nerde kalmıştı ki böyle devam etti diye bakmadıysan bi test yaptır abi baban turist olabilir.. şaka şaka ama türk olmayabilir desem küfür yemicektim dürüstlük hiç iyi değil ya) alarm malarm yok öyle sadece uyandım, üniformamı giydim, bak bak daha çocuğum ya anneme iyilik yapıcam kahvaltıyı bile hazırladım. Uyandırmak için girdim yatak odasına (yok lan öyle bi manzara olsa okuldan niye soğuyim manyağın düşüncesine bak) Anne hadi kalk dedim kahvaltı hazır, bana "daa da kahvaltı hazırlamam, daa da okula gitmem." dedirtecek lafları annemin "kızım az önce aradılar, kar tatiliymiş." sözünden anlayabiliyoruz (kural bir ile kural ikiyi anlayamayan umarım devam etmemiştir) hayır gel de sinirlenme uyumak istediğim gün tatil olsa ya (gerçi olmuştur da garanti hatırlamıyorumdur böyle gereksiz bi olayı anlattığımı düşünsene.. abi bi gün kar tatili olmuş ben hala yataktayım hani bu bildiğin fantezi işte sıcacık yatağım şömine yanı falan) Hani nefret etme tohumları bu zamanlar atılsa da ilkokul orta okulda toplam 1 haftadır gitmediğim gün o da hastalıktan ölüyorum falandır aaa yok trafik kazasından dolayı 6. sınıfta son iki hafta gidememiştim (hah işte kanıtım ölümden dönmüş halde olmasam babam tutar kolumdan götürürdü okula) Ne olur hanım kızlarımız öğretmenlerle evlenirseniz çocuğunuzu aynı okula vermeyiniz noluuuur ben çektim millet çekmesin. Liseye gelince cozutucam tabi yok yok hazırlıkta erkek yatılı bi okuldaydım ve sıkı bi okul olduğu için halsizlikten ölücek olan arkadaşıma doktor bi gün istirahat vermişti. Ha benim hiçbir şeyim yokken 3 gün rapor almama da kabiliyet mi dersiniz, aranızda para toplayıp oscar ödülü mü alırsınız bilmem. Neyse sonra kız yatılı okula geçtik, bak diyorum ki yatakhane ile okul arasında köprü var tam benlik. 8'deki derse 7:45'te uyanıp giden biri.. neymiş kızlar geç hazırlanıyormuş hayatım boyu erkekleri bekledim ben (gerek antreman çıkışları gerek teklif etsinler diyeahsghd) Ama o zamanlar aç bi insandım bi de kantine inmeye üşenmiyordum şimdi akşamdan kalma bulaşıklar duruyor diye o gün yemek yemiyorum ben nası bu hallere düştüm acep? 
Şöyle bir öğrenci tahmin edin elinde simit-ayran, altında siyah eşofman altı (3 sene pantelon giyince son senemde hep eşofman altı giydim ve 3-4 ay garanti fark eden olmamıştır, arkadaşlar dahil bknz şeldın çaklıt) gömlek zaten dışarda fuları takmışım ama sadece boyundan geçirmişim üstüne üstlük geç giriyorum. Girmeden kapıda hocaya gülümserdim, sonra kapıyı çekip yerime otururdum millet sanıyormuş ki hocayı iplemeden sınıfa girip cool takılıyor. Öğleden sonraları hep ama HEP voleybol antremanımız vardı okulun bahçesinde, evet sahamız yoktu ondan ondan yoksa gerçekten antremanımız oluyordu yahu =)
Yani en fazla devamsızlığı olan 3 kişiyi getir topla eminim ben kadar ancadır, ilk senelerde kendini herkese sevdirince son sene nedense bir şey demediler (selekşından gençlere tavsiye volüm pi kare) Ama biz de abartmışız (oğlum okuma ihtimalleri yok dimi yaaa bildiğin leş ettim yazıyı sıkılıp kapatmışlardır umarım çünkü hala anlatıp anlatmamakta kararsızım. şimdi bunu yazdın diye kapatıcak olanı da engelledin yamalsın ne diyim ya) 
Sen takım kaptanı olarak koçun odasının yedek anahtarını arakla (yani evet aslında kaptanda odanın anahtarı olması çok mantıksjkhjahd) bizimkilerin canları sıkılmış olsun daha ilk dersten, teneffüste yanıma gelsinler Seçil bizi dersten alsana, dedim tamam (bknz dünden razı) başkana her zamanki gibi antremanda dedirtip milleti dersten almak için kapıları çalan benim kapıları birer birer, gözünüze görünmem göze görünmez yazarlarjasdhjksad (oğlum böyle saçmaladıkça okuyanın azaldığına seviniyorumm devam etmek için gaza geliyorum, neden mi? yalnızken her şeyi söyleyebiliyor ya insan kendine nasılsa kimse duymayacak diye.. (aforizma kasmanın zamanı gelmişti skjskdjf)) Sen A'nın hocayla kavgalı olduğunu unut "Hocam gruplara gidicez ya (destekleyici bi neden güzel yalanın temel taşıdır) takımca konuşmamız gereken şeyler var." diyen ben tabi ki öğrencisini düşünen bi hocaya denk gelince "Yok hocam üzülmesine izin vermicem ben"ler "Kavga gibi olmayacak sadece oturup efendi gibi konuşucaz"lar abi yalanda cidden oscarlığımda o derece oynuyorum ki ayırt edip ödül verebilecek kimse yok O DERECE YANİ. Hayır toplantı yapıcaz dedik ama hoca okulda bile değil yani o derece falsolu bi şut ya defans oyuncularını kandırıp gol olucak ya benim takım arkadaşlarımı da kandır ne diyorum lan beeen te allam neyse sen in, odaya gir, internette takılmaya başla, içimden ne söylemicem lan benle birlikte onlarda yansınlar diyip dışımdan sadece yanan ben olayım diyorum şu an. Nuran hoca vardı müdür yardımcımız topuklu ayakkabılarının sesini taksimde sokak başından gelse yine duyar bilirim, koridorda yankılanıyor "hah dedik sıçtık" saklanmıyoruz bile nasılsa gelse görücek o derece çaresiziz öylece bekliyoruz. Kapıyı açmaya yeltendi, az önce yalanda profesyonel olan benim bile aklıma gram açıklama gelmiyor direk sıçtık yani. Kapı açılmadı, ikinciye denedi yine açılmadı biz birbirimize bakıyoruz ne oluyor diye, meğer ben kitlemişim iç güdü mü dersiniz ne dersiniz bilmem ama iç güdü yetersiz yani bundan biraz fazla olması lazım rich güdü diyebiliriz belki. (oğlum çaktırma tamam "zengin koca arayan kadınların rich güdüsü yüksektir demiştim" şimdi de ona gönderme yapıyorum ne güzel olurdu zengin kocam olsa ooooh keyif diyorum aslında hay allam bak aramızda kalıcaktı millete duyurdun) bir oh çekmemize kalmadı Nuran hoca'da odanın anahtarının olduğu aklıma geldi, telepati yoluyla bunu ona iletmişim gibi (ba ba ba nası havalara girdim lan kendimi cidden bi bok yazar sanıyorum) anahtar şıngırtılarını duyduk ve valla da sıçtık dedik, açsak mı diye düşünüyormuşuz hepimiz ama neden açmadınız derse şok olduk hocam deriz diye düşündüm, mekanizma işte hemen hazırlıyor cevapları. Şans bu ya (bu arada hatırlatın bi ara kıçımdan bal damlamıyor akıyor adeta ile şans bu ya yazısı yapiyim ---> ben size dedim kimse okumuyor diye kendi kendimle konuşuyorum diye inanmadınız bak ne oldu şimdi şizofrenik gibi kendi kendime not alıyorum lo) kapının anahtarını unutmuş odada (bana sormayın olum nerden bilem ben o nası olmuş hayır şu an hocaya bağlanamıyoruz ki sorsak hocam?? teknoloji ilerledi falan demeyin bana yea bak verdi mi cevap hıh) Sonrasında hoca anahtarı almak için odasına giderken üseğen bolt'a fark atıcağımızı anlamayan kuralları anladı mıydın sen ya???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder