Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


30 Nisan 2012 Pazartesi

Gidiyorum ama

BU YAZI ZAMAN AŞIMINA UĞRAMIŞTIR!


Bilenleriniz var, bilmeyenleriniz var (bilenler bilmeyenlere, bilmeyenler hiç haberi olmayanlara askldksjd) neyse hayatlar ben bi tur yapayım diyorum.
Şu an Aarhus'ta Danimarka'dayım (bilgilendirici bilgi)
Kopenhag - Malmö -Göteborg -Budapeşte -Prag -Erfut (Göteborg İsveç'te, Almanyadaki Göttingen oha bildiğin bilgilendirici bilgi oldu bu) genelde arkadaşlarımı görme amaçlı (sırf eğlencesine) bi dolaşıp geleyim diyorum. Yani 16 Mayıs'a kadar yokum, nete giremeyebilirim, twitter dili ile konuşursak bu bensiz 3 pazratesiye denk geliyor (bugün arkadaşlarımla burayı gezmeyi planladığım için bugünü de saydım) Ben yokken tweetlerine öldüğüm insanların tweetlerini çok özlicem, bilemedim buraya yazsam mı ama okuldan arkadaşlarım hariç takip ettiğm herkesin tweetlerini çok beğeniyorum zaten, uzun uzun yazmayayım dedim. Ya da yazayım yaaaa


tekerleklibavul ve littleiv3 mentionlaşmalarını + bloglarını,

parantezicleri ve dogalselection mentionlaşmalarını + onu,


gokcicim ve pakiteysis aşkını + gokcicimi,


onderseren ve dogalselection'ın mentionlarındaki sevmedikleri onderseren ve dogalselectionı,


enamuplatonick ve coolboregi'nin duygusallığını,


cekirg ve parpali_ ve turas_'ın ev hallerini,


kanimbozuk ve nedmerdo ve domalanmantari ve ilkeradam'ın gece olduğunu anlamamı önleyen, timeline'ın sürekli akmasını sağlayan tweetlerini,


afakankafa ve farukken ve emrahakdamar ve hoffmansrule ve omerylmz'un kelime oyunlarını,


bazenoyleolur'un tumblr şarkılarını ,


cansuylm'un beklenmedik anda takla attıran tweetlerini,


paccoz vs adamfrody yarışlarını,


oturbikonusalim tespitlerini,


thegodjr'ın kompozisyonluk tweetlerini,


ludwannabe'nin via yaratıcılıklarını,


senbaksanabana ve gelbikonusalim ve biaragoruselim'in muhabbetini,


digitalcilek ve mecnunsuzleyla ve zehraburda_ ve _klostrofobik_ gibi geyik muhabbetleri de,


pardonkimsiniz ve saydamtabaka gibi baştan beri müptela olduklarımı,


deliyevurdum ve zibarist ve enessafak gibi yeni favorilerimi,

beni benden iyi anlatan benturkkizi'nı,


mbtela ve dildoktoru ve delizırvasi gibi çok yeni olup çabuk alıştıklarımdan olanları,


sn1907 ve ilknuurcan ve nymphiedmybrain gibi cici kızları,


cattchman ve oklavalizebani ve terbiyelimben ve pis_ceyar gibi adamları,


nebussimdi'nin ADETA'larını,


mugenaz'ın şiirler programını,


panteremel ve neyzen_teyfik ve baknediom ve yokartiksende ve sarhosadam ve kebaboloji ve havaryutuday ve tespitenadam ve kirazlipastam ve ekinoksan ve sokakjargonu ve yazargecerim ve otobus_muavini ve yasinkosee gibi timeline'ımda olmalarını çok sevdiğimi favorilerimle belli ettiklerimi çooook özleyeceğim.

Döndüğümde bu adamlardan biri hesabını kapatırsa Halil Sezai'nin sevgilisi olup ülkeyi toplu intihara sürükleyeceğim nokta bir bir bir ünlem ünlem ünlemler topluluğu.

5 yorum:

  1. Dünya turundan sonrasını ne kadar paran olduğunu hesaplamak için okuyamadım cabuk git geç gel cesedin yakışıklı olsun. cevabım kimyon.

    YanıtlaSil
  2. 1.Gün Sensiz geçmeyecek ilk gece. Bana yolladığın şarkılardan birini defalarca başa sararak dinleyeceğim.(Geleceğin zaman anca biterler, ama sanki hepsini hergün dinlesem daha mantıklı, dur öyle yapayım) Yazışmalarımızı 1 gün geriye doğru giderek okuyorum.(Buna yapacak birşey yok) Tweetlerini seçiyorum rtlemek ve rtletmek için. Bu sırada okuyorum tabiki.(Ezbere bilsem bile)Favlayacagını düşündüğüm bir tweet attım.(Hiç rt almadı ama =P) Seçil dostum, bu yaptığın kötülüğü hiç unutmuycam.

    YanıtlaSil
  3. 4.Gün Sensiz geçmeyecek bilmem kaçıncı gece. İnşallah bunları dönene kadar görmezsin. (Görürsende çaktırma pls.) Akşam sizi yendiğimiz için biraz takıldım sana. Kızmadın biliyorum. Sadece küfür ettin sesli hemde. Ama bişi söyleyim mi?(söyle dedin) Yoksun ama çokta önemli değil. Sen olmadan da yapamıyormuşuz. Abartılacak birşey yok. Zaten ara ara geliyorsun. Hatta buraya yazmayı bırakmayı düşünemiyorum o derece. Neyse çok uzattım.

    YanıtlaSil
  4. sjkahdjsad oha oha ohaaaa cok sans eseri mailimden ucak detaylarina bakarken gordum yorumlarinizi sanirim log in yapmadim bloguma yorum yaparken cilgin misin :D parayi her seye karistirmayalim kadir de ben enamuplatonick'in yazdiklarindayim manyak misiiiiiiiin :D abartmayin laaan bakiyorum geliyorum arada gerci su an yagmur yagmasa burda net basinda olmayacaktim :D

    YanıtlaSil
  5. 9.Gün Piff... Olmuyor işte. Bak yazmıcam dedim yine tutamadım kendimi. Bu bendeki etkin doğal mı? Değil tabiki. İşin garibi anormalde değil. Ben bekliodum açıkçası. Vel hasılı kelam sen yokken düştüğüm boşluktan yukarı beni günlerce yukarı çekmen gerekecek. Şimdi o değilde döndüğünde sınavların olacak senin. Sen hani birimizle ilgilenicen. Bir yandan az kaldı dönecek diye avutuyorum kendimi diğer yandan döndüğünde sanki bu günlerden farklı şeyler oalcak gerçeğine yenik düşüyorum. Bu avrupa turunun acısını çıkartıcam şüphen olmasın. Bugün ortalarda gözükmedin. Yazmamdaki sebeplerden biride bu olabilir. Merakta bıratıgın günler çekeceğin günlere x2 olarak yansıyacak =)

    YanıtlaSil