Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


28 Nisan 2012 Cumartesi

Var mısın iddia'ya...

Yok canım iddaa değil onun öyle yazıldığını da biliyorum hem hıh. Yalnız anlatacağım olay iddia ile değil ladesle alakalı tribi de attım onu nası bağlicam merak içindeyim. Merakla bekliyorum... ve ciddi ciddi bekliyorum şu an bağlayamadım. Aniden lades mi oynasak dedi Ahmet
(Aniden giriş mi yapsam dedi Seçil)
sınıfça ladese girdik, o gün girdiği tüm ladesleri kaybeden Ahmet centilmen sayıldı (bu yazıya girerken aklını kaybeden Seçil resmen deli sayıldı) 
"Yüzünü görünce aklıma lades geliyor." diyen birine "Aklımda." demeden verebileceğim tek şey tavsiyeksjdhjkad vermek çok sakat kelime kızım dikkat et (oha abi bu yazı gitmicek sanırım) Yapabileceğim hiçbir şey yoktu ne dersem aklımda aklımda...
-Ceketin nerde?
+Aklımda
-Ders nerde?
+Aklımda
-Hayatın anlamını çözdüm formülünü veriyim mi?
+Aklımda (şebeklikten ölücem bi gün ya da Aydın buları okucak ve beeeen havaya uçmuşum) (heee gülüm mutluluktan Aydın beni okuyor diye yoksa bana vurup beni havaya uçurabilecek biri değil, cidden değil ama)
Kapıyı falan tıklamadan daldı biri içeri Seçil Keçiborlu'ya uçak düşmüş (Türkiye'de tek kükürt çıkartılan yer olarak bilinen Isparta'nın bir ilçesi olan bu ilçemiz adını 1. Dünya Savaşında Fransızların saldıracağı bir gece keçilerin boynuzlarına meşale bağlanarak çok bunlar diye kaçmalarını sağladıkları için kasjdhjkhasd valla bilmiyorum bu hikaye doğru mu ama ben uydurmadım bi yerden duyduğuma eminim iyi de buralara nereden geldim ben yaaaa) işin özü küçük bir ilçe işte (heee konuyu uzatan ben değilmişim gibi toplama çabalarındayım vay bu yazı hala okunuyor mu ya) uçak düşse yaşayan birinin olma ihtimali yok, annemleri arıyorum "Sinyal sesinden sonra mesaj bırakınız." diyor gel de telaşlanma. Evet arkadaşlar hatırlıyorsunuzdur 6 tane fizikçiye düzenlenen suikast hikayesi bu (var mısın iddia'ya bence değil) Neyse ki hatlar yoğun olduğundan öyle olmuş ama 10 dakikada tüm senaristlere taş çıkartabileceğimi o gün anladım. Ve sabah ilk dersine sınav koyulan çocuğun dramı filmi ile hayatıma devam ettim (bu yazı nereye gidiyor allah aşkına biri beni durdursun) 
Sınavlarda ek kağıda çözerdim ilk soruları sonra o kağıt sınıfı dolanır sona doğru bana geri gelirdi, optik sınavımız var, aklımın başımda olmadığı üşenmeyip herkese boş kağıt vermemden belli. Yerime oturacakken Aydın kağıtları küçük küçük parçalara bölmüş "Al Seçil bunlara optik sorularını çizersin." dedi "Aaaa çok iyi etmişsin Aydın ölsem aklıma gelmezdi bu bak." dedim yerime oturdum. Herkes bana bakıyor bir şeyler diyor ama benim aklım ya bizimkilere bir şey olsaydı, o uçakta kimler vardı acaba, hiç mi kurtulan olmamış ki sorular ile cebelleşiyor, uçmuş gitmişim yani duymuyorum kimseyi. Meğer Aydın "Lades" demiş "Seçil" demiş "Ladeslendin." demiş yooook duyan yok. Ama haksızlık değil mi hem kopya alacaksın benden hem ödülü derdim yoksa kabul ettirmezdim ben onu. Aklımda sürüsüyle soru varken "Aklımda" diyemem tabi derdim. Merve dürtüp "Seçil ladeslendin." dediğinde "Kime? Ne zaman?" diyecek kadar uçak var aklımda. Seda'nın kuzeni babaannesinin cenazesine geliyormuş vefat etmiş, o ailenin hali nedir diye düşündük, evet suikastti kim ne derse desin bunu savunurum, haberi yapan muhabirin uçağı kaçırması bile insanı bi düşündürüyordu (-o uçak kazasının hikayesi dedim dedim inanmadın bak ne oldu şimdi? +bi daha düşün bence) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder