Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


21 Nisan 2012 Cumartesi

Mavi göz, bitti söz

Gözün dibi, bakışın etkisi... Yok yok böyle şeyler anlatmicam ama dur ya ordan da gideri var gibi konunun. Şu an 1.5 yaşında olan bir kuzenim var (yok yok incitter'da şurada burada terbiyesizce konuşan kuzenim o değil) Bu sıpa ile anlatılmaz bir ilişkimiz var. Elinden tutularak yürüdüğü zamanlardaydık, annem biberonuna portakal suyu koymuş; bu bi yudum bana içiriyor, bir yudum kendi içiyor (hayır gel de evlenme böyle adamla neyse) bitirdik meyve suyunu sonra bana öyle bir baktı ki.. nasıl anlamlı anlatamam.. elimi tuttu (yok lan aile içi çarpık ilişkilerimiz yok o kadar avrupai değiliz) resmen "Hadi beni yürüt o kadar rüşvet verdim." diyor. Nası reddedebilirsin ki adam zeki de. Hem de nasıl zeki; bir gün ağlıyordu dedim ki "O güzel gözler ağlamak için mi yaratıldı?" baktı bana ve sustu şimdi hanginize desem susarsınız ki (sonra gel de bu adamla nikahı basma neyse)
     Ev ahali olarak kuzene aşığız (bizde aşık kuzen değil öle "Seni seviyorum." yazdıktan sonra kuzen yazmış yok, biz kuzene aşığız) (hiç çarpık ilişki yokmuş amk ama normal olmadığımızı biliyorsunuz nasılsa yadırgamazsınız siz)
Ama o bana aşık, hem de öyle böyle değil. Cam açıyoruz beni öpücek diye bilgisayarı öpüyoooooo (sonra gel de balayına çıkma bu adamla neyse) meyve yedirmeye çalışmalar, oyuncaklarını vermeye çalışmalar..
Allah'ım tam bi şebek. Arada bi laptop'ın yanına gidip, kapağını açıp sonra dudak büzüyormuş ben yokum diye (sonra gel de o ağzını yeme bu adamın neyse) 
Ben baya baya aşkımdan ölüyormuşum yaaa...
     Tabi annemde aşık olunca torun sevdası ile doldu kadıncağız ve kardeşimle bana "Ben 'Bi kardeşiniz daha olsa nasıl olurdu?' dediğimde karşı çıkmayaydınız." diyo, mavi gözlü, aynı kuzi gibi torun istiyormuş. Ee ne var ki bunda bunu her anne söyleyebilir diyor olabilirsiniz ama arkadaşlarım "Aman Seçil Danimarka'ya gidiyorsun bak
use protection!" derken anneme "E Danimarkadakilerin genlerine işlemiş mavi göz bari oradan yapayım da ihtimalleri arttırayım" dediğimde "Tamam çocuk oradan, baba buradan olsun" cevabını vermesi de mi normal he?
(sonra gel de bu anneye tapma neyse)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder