Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


29 Mayıs 2012 Salı

Sevgilim olsa

Açıklama yapmama gerek yok herkes sevgilisi olsa biraz mallaşıyor ben biraz abartarak mallaşıcam sanırım. Nerden geldi aklına ilk derseniz hiç bilmiyorum sanırım dizi izlerken "Kader yine yüzümüze gülmedi." dedi birisi ve aniden saçma bir gülümseme oluştu bende ve gittim
"Kader diye sevgilim olsa "Kader bana güldü." deyip ortalıklarda mal mal dolaşırdım, iyi ki yok." yazdım
sonra ayrınınca "Kahpe Kader" derdim diye düşündüm ama abartıp yazmadım gerçi mentionlarda biri yazmıştı.
Sonra birileri benim kız olduğumun falan altını çizdi o an aklıma Hakkın var mı ki benim cinsel seçimimi sorgulamaya diye geçirinceee..
"Hakkı diye sevgilim olsa ortalıklarda "Hakkımı arıyorum Hakkımı!" diye mal mal dolaşırdım, iyi ki yok." dedim ama Hakkı o kadar iyiydi ki kendime hakim olamıyor ve
"Hakkı diye sevgilim olsa "Bana Hakkımı verin Hakkımı!" diye ortalığı yıkan mal olurdum, iyi ki yok." diyerek devam ediyordum.
"Hakkı diye sevgilim olsa yemekte "Bu kimin hakkı?" diye soran anneme "Benimki değil :(" diyen mal olurdum, iyi ki yok." dedim ama ardarda sıralıyordum ilki hariç hepsini sildiğim için hatırlayamayacağım ama 5-6 tane yazdım Hakkı ile ilgili ve en sonunda ilk defa o zaman başlayacağım ama ondan sonra yapmaktan zevk alacaklarım arasında olan "kendi kendine mention atma" işine giriştim son Hakkı tweetime cevap olarak "Yeter amk bize bunu yapmaya Hakkın yok!" yazdım ondan sonra mention atan atana oldu. Çok efsane mentionlar gelmişti ya keşke o zaman bir kenarlara yazsaymışım, ama genelde herkes Hakkım olmadığını düşündü ki yoktu zaten ama @onderseren'in cevabını hatırlıyorum "yok canım bu en doğal Hakkı'n" doğal Hakkım ile ilgili mala bağlayıp cevap dönmüştüm ama tabi ki de hatırlamıyorum şu an ve o gün zıbıtmanın ötesine geçtim resmen. Devam eden günlerde "Hakkı diye çocuğum olsa "Ben Hakkımı kimseye yedirmem." der mal mal dolaşırdım ortalıklarda, iyi ki prezervatif var." dedim ki şimdi olsa iyi ki kürtaj var dermişim. Hep hakkıyla devam etmedim tabi ki..
"Yiğit diye sevgilim olsa "Yiğidin malı meydandadır" der mal gibi dolaşırdım meydanda, iyi ki yok"
"Duygu diye sevgilim olsa "Duygu seline kapıldım." diyerek aldattığını söyleyen mal olurdum, iyi ki yok."
"Yıldız diye sevgilim olsa "Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında" deyip ortalıkta sex hayatımı konuşan mal olurdum, iyi ki yok."
"Nimet diye sevgilim olsa "Nimetle dalga geçilmez! Çarpar valla." diyen annem yüzünden dayak yememek için mal gibi evlenirdim, iyi ki yok."
"Evren diye sevgilim olsa "Evren yine mesaj yolluyor bana." diyenlerin ağzını burnunu parçalayan mal olurdum, iyi ki yok."
"Onur diye sevgilim olsa "Yeter ki onursuz olmasın aşk" diyen kızları sevgilime sulanıyor diye döven mal olurdum, iyi ki yok."
"Aslı diye sevgilim olsa "Hiçbir şey aslı gibi zevk vermiyor." diyen adamı zevkten mal ederdim, iyi ki yok."
"Evren diye sevgilim olsa "Ne zaman #evrenemesaj atsam hemen cevap veriyor." diye saçmalayan mal olurdum, iyi ki yok."
"Hikmet diye sevgilim olsa "Vardır bunda da bi hikmet" dendiğinde ortalıkta sevgilim arayan mal olurdum, iyi ki yok."
"Umut diye sevgilim olsa herkesle "puahahahha Umutsuz ev kadınları" diye dalga geçen mal olurdum, iyi ki yok."
"Deniz diye sevgilim olsa "Deniz gezmiş ölmüş" dediklerinde ben ona benden izinsiz gezme demiştim diyen mal olurdum, iyi ki yok."
"Hale diye sevgilim olsa "Şu hale bak rezillik" diyenleri "Sen kime rezil diyon lan o benim sevgilim" diye döven mal olurdum, iyi ki yok."
"Su diye sevgilim olsa herkese "Hazır ayağa kalkmışken su getirsene" deyip sevgilimi getirmelerini bekleyen mal olurdum, iyi ki yok."
"Evrim diye sevgilim olsa "Evrim yok!" diye dolaşanlara sevgilimi gösteren mal olurdum, iyi ki yok."
"Canan diye sevgilim olsa "Can mı canan mı?" dediklerinde "Tabi ki Canan oğlum napiyim ben Can'ı?" diyen mal olurdum, iyi ki yok."
"Ceza benim sevgilim olsa "Allah senin cezanı verecek!" diyenlere "Verdi ki :D" diyen mal olurdum, cidden versin artık ya."
Sildiklerimden bir kaç hatırladıklarım var ama o kadar çok yapıp sildim ki hepsini hatırlamam mümkün değil
"Seçil diye sevgilim olsa "Evrimi değil ama doğalseçilimin varlığını kanıtlarım." deyip sevgilimi gösteren mal olurdum, iyi ki yok." deyip hatta bunu bir seriyi sonlandırırken yazıp kendi kendinle sevgili olmayı düşündün ya ne diyim ben sana @dogalselection diye cevaplamıştım.
"Abdülmüttalip diye sevgilim olsa zaten malmışım zorlamaya gerek yok" yazıp bir başka seri sonunu bitirdiğimi hatırlıyorum bide
"Hakan diye sevgilim olsa "ahahahahhakanahahha" diye gülüp "sevgim gülüşüme yansıdı." der anlamayanları mal ederdim, iyi ki yok." gibi bir şey yazmıştım bunlar harici 8-10 değişik isme attım, profil takvim arkası gibi her gün yeni bir isim olarak görünmesin diye sildim ve hatırlamıyorum da insan mal olmaya görsün.

2 yorum:

  1. başarısız insanların dekonstrüktivist eleştri yapma gibi bir ayrıcalığı var. yazıyı baştan sona okuduğumda (japonca olmamasına rağmen), konunun çok fazla örnekle detaylandırılması okuyucuyu direkt sonuca gitme (türk insanının tipik özelliği) yolunda teşvik ediyor gibi. yazarın kendine göre haklı nedenlerle aklında olan hiç bir ayrıntıyı atlamak istememesi okuyucu yönünden ufak çaplı bir sıkıntı yaratabiliyor. bu bir blog yazısıysa yazarın kendi duygularını aktarması elbette doğal davranış biçimidir. bu demek değildir ki, başka düşünceler ve duyguların burda yeri yoktur. böyle bir düşüncesi olsa "yorum gönderme" sekmesi olmazdı burda, gerçi çalışmıyor olabilir bu sekme. henüz sekemedim. binaenaleyh bu konuda eleştirmenlerin piri nurullah ataç şöyle buyurmuş: "çıkarlarımıza bağlı olmak, duygularımıza bağlı olmak bir kulluk, tutsaklıksa, özümüzün kölesi olmaksa, bizim düşüncemizden başka doğru düşünce olmayacağını sanmak da gene öyle bir kulluktur". sonuç itibariyle, üzerinde biraz daha çalışılıp detaylar elenirse, lezzet bir kat daha artacaktır, kanaatindeyim -- @afakanakafa (denyo ile eleştirmen arasındaki farklar - 2003 - ankara- ISBN 978-9956-133-13-7)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar uzun bi yoruma uzun bi yorum yapacağım sanırım neyse dur bunu yorumun sonuna gelince görürüz bakalım..
    dekonstrüktivist kelimesini bilmeden nasıl yorum yapacağım merak ediyorum, hadi bakalım..
    Aslında konuyu çok örneklememişim ya silmişim diğer tweetleri bi de onlar olsaydı görürdük şenlikleri bak, alım..
    Yazar demişsin ya bu salak kendini bir şey sandı böyle kafiyeler falan yapmaya çalışıyor "alım" diye bi hitap şekli üretti sonu nereye gidiyor bu kızın bakkalım..
    Hadi sevdiğini görünce yanakları al al olduğu için "alım" diye biri olsun ama bakalı niye karışrtırdın balım..
    Valla deliye bağladım yoruma yorum yapmaya dönmeye nasıl döneceğimi merak ediyorum bakalım..
    Sek sek sekerekten bade süzerektek yorumu bırakmışsın dicem ama bence beceremedim ama kimler yiyecek bakalım..
    Piri Nurullah ATAÇ amma iyi demiş bak, alım..
    Yalnız noktalı virgül kullansaymış iyiymiş balım..
    Oha kendimi ne bok sanıp o adamın baba gibi lafında yazım hatası buldum lan ben ego patladı bakalım..
    Yalnız sona doğru @afakanakafa'ya denyo demen beni benden aldı o yorumdan bir tutamda @dogalselection'a alalım..

    YanıtlaSil