Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


26 Mayıs 2012 Cumartesi

Biraz büyü dedim, iyi olur...


    Keşke bana mal mal laf eden birine "Biraz büyü be!" falan dediğim bir hikaye olsaydı da onu anlatsaydım ama başlıkta bi büyü olduğuna göre hikayede de büyülü olmalı sanki. Ne büyüsü yok öyle şeyler demeyin lan bir gün bi zombi istilası olsa zombilerin Ademle Havvası annemle babam bi kere, adımdan bile bu kadar emin değilim. Sonuçta kulağıma adımı kuzenim okumuş ve pisliklik olsun diye Fadime, Hatçe falan demiş olabilir yani demem o ki eğer mahşer günü çağırılınca gitmeyen biri olursa bilin ki o benim, eğer ki yanımda olursanız beni bi dürtün. O yüzden büyü yapılması da çok normal bence (bu arada benim şu ana kadar yaşadığım o otobüste doğmalar, erken okula gitmeler, trafik kazası falanlar filanlar ben üniversiteye gelene kadar herkesin başına gelebileceğini düşüdüğüm olaylardı, o yüzden büyünün de normal gelmesini benim CİDDEN normal biri oluşuma verebilir miyiz? Noluuuuur... beni de alın aranızaaaaa...) Nazardan bahsetmiyorum bile değmediği yeri kalmadı, adımızı kötüye çıkarıcak... hehe şaka şaka. "Bi dur lan, sen az önce büyü mü dedin!?" dediğinizi duyar gibiyim, tamam tamam meraklandırmadan girişi yapıyoruuuum yapıyoruuuuum... Annemle babamın evlenmesini istemeyen tek kişi kızından ayrılmayı kaldıramayacak olan dedem değilmiş üvey babaannem de istemiyormuş nedeni hala bilinmez. Yaaaaaptım! (şu an kendimi bi post-modern yazar sanmalar.. bi yazıya müdahale etmeler.. sonum hiç hayırlı değil, ego patlamasından bugüne kadar ölen adam olmadıysa çağırın bilim adamlarını! Bir ilke şahit olacaklar kaçırmasınlar.) Az önceki parantezde sona doğru baya abartmışım bi "Bilim adamları boş boş uğraşmasınlar da beni incelesinler beni!" diyecek kadar egom uçmuş. Şimdi de egomun uçarak gözlerden kayboluşunu izleyelim çünkü bariz belli ki bu yazıya giremedim ben.
Büyü yaptırmış üvey babaannem domuz yağını kapının arkasına sürmüş, meğer o kapıdan ilk geçene annem domuz gibi iğrenç görünüp, onun gibi leş kokacakmış. Nasip bu ya dedem girmiş (baaaak yazı nası kaybetti haysiyetini falan büyü dedim nasip dedim nası inanılıcaksa artık, büyünün ne işe yaradığını falan söyledim bildiğin supernatural'da hayalete tuz atmalar falan gibi oldu bu ya) Hay post-modern olma çabası gösteren kafama kafam girsin emi bu yazıya ne zaman girebilicem bakalım..
İyi ki babam girmemiş yoksa bugün burada deli gibi saçmalayan bi manyak olamayacakmış ciddiyim. Dedem annemden nasıl nefret etmiş, nası nefret etmiş anlatamam (şu an "Nası nefret etmiş?" diye soran biri varsa aramızdan ayrılabilir mi? bi bitmediniz amk) O büyü tutmuuuş.. sonra o yağı bularak büyüyü bozmuşlar, o adam bana kalkmış hala nası nefret etmiş diye soruyor ya, terbiyesiz! (amk diyen birinin olup olmayan birine terbiyesiz deyişine hak verdiniz, aferin al beyninizi de böyle yıkıyorlar.)
Egom kaybolmamış arkadaşlar şuna bak sizin beyninizi saniyede yıkayabileceğimi düşünmeler falan yok yok yazarken sizin ne düşünüceğinizi bildiğimi sanmalar falan beni buradan alınız.

     Kardeşimi bıçakladılar dicem "Noluyo lan? Bu konuya nereden geldik? Bu kız cidden giriş yapmayı beceremiyor amk bide egosu falan saçma sapan artıyor." diyeceksiniz ama bilmiyorsunuz ki bıçaklatmak diye bir şey var kurşun döktürtmek gibi. Ben kurşun döktüler demek gibi bıçakladılar deyince öyle pat diye konu değiştirir gibi oldu peki kardeşimi neden bıçaklattık (aslında benim hayalimi gerçekleştirmeye gittik, başarısız bir operasyondu... üzgün surat) Çocuk 7 aylıkken "3 yaşında mı bu?" derlerse nazar değer tabi, onun hatası. Annem 8 saat salladı dizinde uyutmak için ama nafile. Oyuncaklarımı falan kırmıştı sinirden ya o derece illallah demiş kadın. Biri dedi bu çocuğa nazar değmiş diye ben de o zamanlar her insan gibi nazara falan inanmıyorum (yaş 5 neye inandığımı nası hatırlicaksam, sallıyorum bildiğin) Bizde gittik bıçaklatmaya (ben bıçaklasaydım mutlu bir son yapabilirdik bu yazıya... üzgün surat) Hayır daha girişi yapmadan mutlu sonu nası yapacapımı merak edenlere +1 ekleyeyim mi senin için?

4 yorum:

  1. Çaya çok mu şeker attıyorsun merak ediyorum, ramify'lık yazının karakterini oluşturuyor, senden vazgeçemezsin tabi...
    Vicdan da var gezdiğin menzillerde,epiküryanizm de,ve bu oldukça ilgi çekici aslında.Dozunu ayarlamak senin hayatın...
    @selcukland twitter

    YanıtlaSil
  2. Ahahahhaha çay içmiyorum ve içersem de şekersiz içerim :D şeker kullanmıyorum asıl tadını alamıyorum :D saçmalayacak yer arıyorum sanırım yoksa o parantezler falan baya gereksiz :D:D:D ama konuyu dallandırıp budaklandırıp aştığım doğru :D Sıkmamasına sevindim :D Dozunu kaçırmamak lazım :D

    YanıtlaSil
  3. eyvallah,yanıt verdiğin için tşk ederim, mürekkebin dozu da senin kalem de, şunu derim daha uğranacak çok menzil var, baya ileride görünüyorsun lakin, faniyim muhasebem yanlış çıkabilir ama öyle görünüyooo sanki anlıyooooooo musun? bak ben de biraz uydum epikür yaptım biraz, senin gibi başka faz'a geçtim hemen konuşurken:)
    selcukland twitter

    YanıtlaSil
  4. ahahahhahaah :D cevapsız bırakmak çok tarzım değil sanırım sonsuz bir döngüye giriyoruuuuz giriyoruuz.. (sen cevap yazarsan GİRDİK! diye yorum yapıcak bu mal bak ben seni uyarayım) hayattan zevk almasını bilirim ya o kadar da anormal değilim :D:D:D

    YanıtlaSil