Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


18 Temmuz 2012 Çarşamba

Otobüste doğduğumu bilmeyenlere



Evet bu yazıyı bir otobüsten tam da doğum dakikalarıma yaklaşırken yazmam da size olmasa da bana heyecan verici olacak sanırım. Benim otobüste doğduğumu bilmeyenler çoğunluktaymış ve ilk yazı da teee en başlarda kaldığı için bulup getirmesi zor (üşengeçlik başa bela) neyse doğum dakikalarım geçmeden yazıyı bitirmek istiyorum bu da 5.30 civarı oluyor o yüzden çat diye giricem şimdi bak, hazır mısın?
Annem babamın görevi (sınıf öğretmenliği) nedeniyle Bitlis'tedir ve orada doğum yapmak istemez (neden aramaya gerek yok sanırım ama) Ankara'da halamların yanında doğum yapacaktır ve teröristler o sene saldırı yapacağını açıkladığından öğretmenlere KESİNLİKLE uçakla gitmelerini söylemişlerdir. Annemle babamın arasında geçen 1 haftalık tartışmanın kritik yerleri şöyle;
Babam: E oğlumla karımı yalnız mı bırakayım? (annem yükseklikten korkmaktadır ve ben ultrasonda büyük ihtimalle doktora hareket çektiğimden erkek beklenmekteyim)
Annem: E teröristler durdurursa bizi hep yalnız bırakmış olucaksın...
Bu cümleden sonra ne demiş babam bilmiyorum ama otobüsle gidiceklerini hepimiz biliyoruz, iyi ki uçakla gitmemişler uçakta doğsam garanti inanmazdınız artık bana.
Annem sürekli otobüsü durdurtturuyor babama ve tuvalete gidiyor, mide bulantısı sancılar yanında cabası...
meğer suyu gelmiş hiç haberi yok (bu arada öyle su ile beraber tuvalette doğanlar varmış jaskhdksj duydum halime şükrettim) 7 saat annemle uğraşan babam 5 gibi uykuya dalmış annem "aaaa-artık rahatsız etmicem insanları ne olucaksa olsun." demiş ve ben olmuşum. Hızlıca yazıp bitireyim diye değil cidden çötöng diye olmuşum, bildiğin çekmiş ve gelmişim yani (kadındaki de ne cesaret dediğinizi duyuyor ve bir arttırıyorum, gerçi cahil cesareti derler böylelerine) Sonra usulca babamı uyandırmış ve "Bekir sanırım ben düşük yaptım ne yapıcaz biz bu çocuğu?" demiş. E anneme doğumun öyle Türk filmlerindeki gibi kolay olmayacağını, çığırış bağırış geçeceğini söylediklerinden ve bebekler doğunca direk nefes almadığından kadın haklı beyler bu bir düşük olmalı. Babam bi rüyada mıyım acaba diye kendini kontrol etmiş, bakmış ANNEM VE BEN gerçekten oradayız bana usulca nefes üflemiş ve benden çıkan belli belirsiz bi "iiiyyk" sesi annemin "E yaşıyo buuu?" tepkisine yetmiş de artmış bile. Doğum yaptığını anlayan annemin tarihe geçmesi gereken cümlesi şöyledir; "Türkan Şoray halt etmiş ben otobüste HİÇ kimseyi uyandırmadan doğum yaptım." Dahası Kırşehir'de Mucur ilçesindeler ve ambulans şoförü uyku sersemi gibi olunca otobüsün şoförü annemin bitmek bilmeyen "Koltuğunuzu da batırdım ama." özürleri ile hastaneye gider. Hastanede sabah hemşire benle birlikte odaya girip "Buyrun Hülya hanım, kızınız." deyince annem ortalığı yıkmış.Ben doğuda doğum yapmadım da oğlumu değiştirirler diye de burası doğu da değil de sizin bi hatanız var da nasıl böyle bir şey yaparsınız da.. yarım saat kitlemiş resmen hemşireyi ve hemşire ağzını bile açamamış annemin herhangi bir sorusuna cevap vermek için ve en sonunda hemşire doktoru çağırıp gelmiş, doktorun "Hülya hanım, bu hastanemizin ilk bebeği" cümlesine de inanmayan annem babama tüm odaları gezdirmiş var mı başka çocuk diye. Allah'tan şu an karakter olarak tam bi babamın kızıyım ve görünüşde de annemi baya bi andırıyorum da yanlış çocuk diye bi iddiaları yok. Ki zaten gerek çocukken arabalarla oynamamla, gerek erkeklerle daha iyi geçinmemle gerekse şimdi benim tweetlerimi erkeler attığında daha fazla beğenilmesiyle anne rahminde doktora hareket çekmiş olmam daha olası duruyor. Ama kız bebekken bu piçliği yapan ben erkek olsam neler yapardım kimbilir. HARAKET ÇEKEREK ERKEK OLAMAMIŞ OLABİLİRİM BU DA BANA KOYABİLİR :( 

Bak hızlı hızlı anlatıcam diye yine yarım yamalak anlatmışım yaaaa bizden yarım saat sora geçen otobüsü bombalamışlar falan amaaaaan tüm maceralı kısmı atlamışım oooofff offff alın uzun hali
Her şey doğumla başlar üşenmiştim ama unutunca napiyim gittim buldum işte mallıkta başa bela, bu arada iki dakika var doğmama ama 4:28 yazar hala Danimarka'da olduğumu sanıyor blogum :D

2 yorum:

  1. GÜL GÜL ÖLDÜK. İnanmak istiyorum ama sazan.avi durumu olmasın diye de hele dur hele biraz bekliyim, ortaya çıkınca sonradan "ben demiştim gerçek bu diye demedim mi? Salih abi? Ha?" derim diye susuyorum. :D

    YanıtlaSil
  2. kjasdjkashdjks valla filmimi çekseler dakika bir inandırmama olasılıı bin beş yüz olacağı için çektirtmiyorum yoksa tekliflerin bini bir zaten sajdhjagsd
    gerçekten otobüste doğmuşum ya bana annem anlatınca acaba evlatlık mıyım da bu kadar uydurdu demiştim :D

    YanıtlaSil