Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


7 Nisan 2012 Cumartesi

Ön yargısız olmuyor

Üniversiteye ilk gelmişsiniz, herkes hakkında içinizden tahminler yürütüyorsunuz, tabi bunlar tutunca "Ben seni ilk gördüğümde demiştim bu böyledir diye." deyip övünüyorsunuz (evet bu cümleyi kafanızı sallayarak okuduğunuzu biliyorum) kimse de çıkıp demiyor ki onlarda ön yargı (hdkjahsjk ciddi bir konuya el atıyorum sanırım neyse dur bakalım.)
"Erkeklerin en büyüğü benimdir, kızların en büyüğü de şu kız olsa gerek" diye geçirmiş hazırlıktaki arkadaşım içinden. Kendisini bildiğinden kendisi hakkındaki yorumu yanlış değil ama benim hakkındaki yorumu yanlış çıkınca ön yargının komedi halini bu yazıda işleceğiz. (şaka lan şaka ders mi işliyoruz gına geldi onlardan zaten) 
İngilizceden nefret ettiğimi bir yerlerde söylemiştim neyse geri dönüp okumanızı gerektiren bir şey değil, doğal olarak beginner kurunda başladım hazırlığa. İlk gün olunca kendimizi tanıtıyoruz hayliyle My name is cart curt gibisinden. (çok konuşma dili bir yazıya döndü bu seferde neyse hala gideri var gibi) 
Sıra bana geldi "My name is Seçil, i'm sixteen years old." dedim eğer birinin zamanı durdurup düşünceleri okuma yeteneği olsaydı (aşırı yetenekli olurdu jkahsjl) Neyse konumuz o sırada neleri okuyacağı saptırma konuyu kız.

"Abi daha 18 ile 16'yı ayırt edemiyor ya yuh amk."
"26 diyecekti sanırım."
"18'le mi karıştırdı acaba yok ya salladı garanti."
"Uyuduğu zamanları yaşına katmamış olsa gerek."

Evet herkesin aklından bu tarz düşünceler geçerken biz zamanın ilerlemesine izin veriyor ve hocanın "Eighteen or sixteen?" diye sormasına izin veriyoruz. Benim "Valla 16 hocam." diye Türkçe cevaplamamın herkesi güldürmesi beklenirken, beklentiler suya düşüyor ve herkes şok oluyor.

20 yaş ve üstü bir partiye bu sene 20 yaşında olmama rağmen kaçak giren ben 16 yaşında partilere girerken kimlik kontrolüne gerek duyulmadan çok içeri alınmıştım. Ben hariç herkese kimlik sormaları evrenden bir mesajdı sanki bir başka mesaj ise akbilimde 90'lı yazmasıydı, "Abi kimliği unutmuşum ama akbilsiz olmuyor İstanbul'da" diyerek akbili sadece otobüs girişlerinde değil başka girişlerde de kullandığım doğrudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder