Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


3 Nisan 2012 Salı

Anormal olan çözüm değildi

Televizyonda bir haber "Kürt sorununa çözüm bulundu." Aç dedim sesini babama aç aç (yalan lan neden böyle bir şey diyeyim o kadar manyaklaşmadım daha durun.) Adam neyin nesiydi bilmiyorum ama bi yerin Akp temsilcisi. Çözüm şu: Herkes 3 tane kürt kuma alırsa türkleşirlermiş. Çekirdek yiyorum tüh dedim tükürdüm. (yalan lan) 
Ankara'da yaşayan normal bir aile olsak tepkimiz;
"Gerizekalı la bu!" olurdu.
Paris'te yaşayan normal bir aile olsak tepkimiz;
"Türk değil mi işte" olurdu.
Göteborg'da yaşayan normal bir aile olsak tepkimiz;
"Göte gelecek bu adam" olurdu.
Survivor'da yaşayan normal bir aile olsak tepkimiz;
"Ben ülkemi içindeki bu mallarla özledim." olurdu.
Ama biz oralarda yaşayan NORMAL bir aile olamayınca;
"Bu adam yeteneksizsinize katılsa 3 Evet'le yollardık" dememe kalmadan
"Bekir şöyle eli iş gören iki üç kuma getirsen de şu ev işlerini yapsalar. Ben de paşalar gibi şu köşe de otursam." dedi annem
"Ben anlamam hanım." dedi babam "Sen bul ben getireyim."
Düşünsene hem kürt sorununu çözücez beraber hem paşalar gibi keyfimiz olacak, hayat bize güzel lan.
Eğer kocam olacak o herif bu yazıyı okuyorsa bende kuma istiyorum yoksa sen yaparsın tüm ev işlerini diyeyim ha bak işte buraya yazıyorum. EVLENEMEDİ

2 yorum:

  1. Hadi herkes üç kuma aldı. Erkekleri nolcak(:

    YanıtlaSil
  2. Soy kadınlardan ilerliyor erkekler bi şekilde hallolur ya :D

    YanıtlaSil