Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


23 Mart 2012 Cuma

Salladığama da inanmazsınız siz şimdi

     Sallama kabiliyeti herkeste var ama tutturma kabiliyeti kimisinde var. Ben iki şıkka indirdikten sonra sallarsam %88 yanlışı işaretlerim (evet belki hatırlayanlarınız vardır https://twitter.com/#!/dogalselection/status/140451180554878976 bu tweetimi diye giyorum ki o sadece paradoks yaratmak içindi, tamam genelde yüzdeyi uydurduğun bilgiye verdiğinde doğru ama aaaay konuştukça batıyorum en iyi şu parantezi kapatayım ben yavaştan.) Eğer şıkları indirmemişsem süper sallarım. "Bilemediğin sorunun cevabı C'dir." tezi kulağımda çınladığında garanti işaretlerim ve tutar. Geometri sınavında 25 soruyu nasıl sorduysa artık hoca, en az boş bırakan insanların 6 boşu var, hocanın okuduktan sonra bana "Seçil senin nasıl bir sallama kabiliyetin var? Son 6 soruya kalem dokundurmamışsın, 3'ünü tutturmuşsun, şurada 12 tane sallayan var 2'sini tutturabilmiş." dediğini hiç unutmam. Fizik 2'yi bir kere fulledim o da ilk denemelerimizden birinde Fizik 2'den hiçbir konu görmediğimizdeydi. Gördükçe Fizik kabiliyetimi yitirdim. Coğrafya'dan ilk denememde sallamayla 1 yanlışım vardı, tamam istatisliklere devam etmiyorum şakalı komikli sallama hikayelerime geçeyim.
     Hazırlıktayız kelime sınavı olacağız, 600 tane bilmediğim kelime var 40'ı çıkacak nerede bizde o şans ezberlediklerimizden çıksın. Sınavda ben kağıda bakıyorum kağıt bana evet bu durumu İngilizce sınavlarında hep yaşarım. Neyse önümde kelimeler bana bakıyorlar hatırladıklarımı yaptım tabi. "Source" diye bir kelime var bi yerlerden bir şeyler bulup sallayacağım garanti. O sırada Denizlili bir arkadaş hocaya soru sordu benim aklıma Denizli'de yaptığımız maçlar aklıma geldi, hepimizin deli gibi pişmaniye yediği, o ağzı burnu batık halimize gülerken ortalığı mahvettiğimiz komikli şeyler geldi, ta ki Afyon kaymağının aklıma düşmesine kadar. Yine ağzım sulandı ya. Neyse dedim "kaymak" yazayım ben bu kelimeye de, evet tahmin ettiğiniz üzere hoca yazımı kaynak olarak algılayıp bana efsanevi bir sallama hikayesi verdi.
     Denemede Coğrafya sorularındayım (bakın Coğrafyamla dalga geçeni bu hikayemle dövüyorum. cidden dalga geçmeyin yaaaa =( ) Dünya haritasında 5 bölge var ve soru hangisine daha çok yağmur yağdığı.
1---> Rusya tarafları falan
2---> İngiltere'nin oralarda
3---> Ekvator
4---> Güney Amerika civarları
5---> Japonya
Ben baktım geri zekalı mısınız olum, ekvatora yağmur mu yağar hiç dedim ve C şıkkının üstünü çizdim. Dedim Pearl Harbor savaşında yağmur nedeniyle uçaklar çarpışmıştı sanki, öyle bir şey hatırlıyorum e bu Japonyaya çok yağmur yağıyor herhalde dedim ve E şıkkını işaretledim (gülmeyin laaan) Evet birincisi Ekvatorda Amazon ormanları varmış yani koskoca Amazon ormanları Ekvatordaymış yuh ya. İkincisi o savaş Amerika'da olmuş ya nasıl bilgilerle doluysam hepsi uyduruk. Ama cevabım doğru çıkınca ben siz kadar şaşırmadım doğrusu. Bir sonraki gün dershaneye gittiğimde Ahmet hoca ile sohbet ederken 3 kişi geldi bu soruyu sordu, "Sen ne yaptın Seçil?" diyerek açtı kitapçığımı "Bakın sayısalcı kız bile biliyor tam o bölgede çöl olduğunu hiç tereddüt etmeden üstünü çizmiş ve Japonyayı işaretlemiş gördünüz mü?" dedi. Ben onlar gidince anlattım olayı "Sakın kimseye söyleme." dedi koptu tabi şu an sizin koptuğunuz gibi.
     Yazımı da üzücü sallamasyon olayımla bitireyim bari ondan beridir sallamıyorum. (yuh bu kadar da acıklı değil abartma) Öss'de ben sallayacağım diyorum rehberlik hocam yok pişman olursun sallama "Hocam!" dedim "Sallamazsam pişman olacağım." O gün bir buçuk saat konuştukları sınavda son 45 dakika boyunca beynim tarafından seslendirildi ve ben o 4 soruyu sallamadım. Ama kitapçıkta atılı bir halde duruyor. Sallamadığım sorulara baktım ilk ve 4'ü de doğruydu, iyi ki istediğim üniversite oldu yoksa rehberlikçiyi ne kadar sevsem de bu hayatım boyunca ona küfretmemin önüne geçemeyebilirdi. Ama durum o kadar iyi de değil o soruları sallamış olsaydım şimdi Tubitak bursu alıyordum, ayda 500 lira. Ve buda 25 kavanoz bal ederdi aylık, "Nası bi şans bu kızım götüne bal mı sürüyorsun?" diyenlere bi cevabım olurdu (hani hüzünlü biticekti hikaye hem küfürlü hem komiğimsi oldu ya bu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder