Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


22 Mart 2012 Perşembe

Ben ilkokuldayken kızlar döverdi

     Bu sefer başlıktan kaybettim sanırım inancınızı, tamam erkeklerde döverdi ama, ya tamam tamam bir kere oldu, devamı da geldi ama sayılmaz mı? Off neyse ben olayı anlatayım en iyisi böyle inandıramayacağım. Fen hocasının kızı kendini bir şey sanıp bizim voleybol takımındaki arkadaşımıza "Orospu" demiş. Bizde takımca toplandık gittik. "Sen böyle böyle yapmışsın, orospu demişsin?" Ama gitmemizdeki tek neden orospu demesi değil, kendinin orospu olması (bu yazıyı okumuyordur nasılsa diye yazmıyorum okuyor olsa da yazarım bilinen gerçeklerdi bunlar :D detay vermek istemiyorum, anlarsınız ki (yemişim ya kız hocaya soru sorucam diye masaya kitabı koyar, eğilirdi bizim bile altına baktığımız olurdu) ) "Evet dedim." diyor bide orospu neyine güveniyorsa biz 8 kişi falanız (öğle yemeğinde olanlar vardı kaç kişiydik hatırlamıyorum) onlar 3 kişi. Blogumun bundan sonra da baş karakter olarak rastayacağınız en yakın arkadaşım olan Seval "Sensin asıl orospu" dedi ve çıkarttı tokatı. "Çok erken geldi tokat yaaa" der gibisiniz, saçmalamayın olum! Ortada neden var, daha ne bekleyelim. Neyse bu orospu gitmiş bizi ispitlemiş, başka küfürlerde verebilirdim karakterimize ama bu yakıştı gibi. Diğer Fen hocası vardı, bir odası vardı ki laboratuvarda pencere falan yok, ışığı kapatıp dövüyordu, bazı öğrencileri çağırıp yani öyle bir dedikodu vardı en azından. Bizimkilerden Seval, Hanife ve birini çağırmıştı, kimdi hatırlayamıyorum. Kapının önünde sıçtık diye bekliyoruz, anlatmalarına izin vermiş Allah'tan, diğer kızları çağırmış, böyle böyle mi oldu demiş, onlar da onaylayınca bi tokat da hocadan yemiş orospu ama hak etmişti biliyorsunuz dsajkaslşk
     O gün günlerden Perşembeydi. "Yuh! Nası hatırlıyorsun? Olum ne biçim biri bu?" dediğinizi duyuyorum ve aldırmıyorum demeyeceğim çünkü hafızam leş ötesidir. Az önce yukarıdaki üçüncü kişiyi hatırlayamadığımdan belli değil mi? Hatırlıyorum çünkü Kurtlar Vadisi biz 8. sınıftayken çıkmıştı ve başlarda eğlenceli ilginç güzel bir filmdi o. Akşam tabi ki izledik ailecek Aslan bey ve Çakır hayranıydık. İşte o gün Çakır ölmüştü oradan hatırlıyorum hangi gün olduğunu.
     Sabah Türkçeci (üzgünüm ama hala içimden böyle demek geliyor ona) kaldırdı bizi ayağa, "Kızlar siz ne yaptınız?" dedi anaaaaam tabi sizin bizim sınıfta 8 voleybolcu kız olduğundan haberiniz yok o yüzden bizim sınıfta çekiliyor azar, yoksa hocanın gözbebeği falan değil (!) Biz daha bir şey anlatamadan üzerimize geliyor güzel cümleleri ile ki zaten her gün sabah bize voleybolu bırakmamız için en az 5 dakika azarlardı. Neymiş ikişer saatten 4 saat voleybol oynuyormuşuz bir de yorgun düşüyormuşuz çalışamıyormuşuz maçlar da cabasıymış. Öğretmen lisesini kazandığımızda tebrik etmeyip voleybol oynamasaydınız fen lisesini kazanırdınız diyen sınıf öğretmenimizdi, severdik ama bazen, o kadar da kötü değildi hakkını yemeyeyim şimdi.
"Çete mi oldunuz şimdi de başımıza?" dedi ve beklediğiniz sessizlik  bu sorudan değil "Aaa duymadınız mı hocam? Dün Çakır öldü, yeri boş kalmasın dedik" cevabını veren Hanife'nin susmasından kaynaklandı. Sonra bu çete bir olup birine dalmadık ama hayallere daldık birincilikler kazanıp. Ayrı ayrı birilerine daldığımız da dedikodu değil, toplaşıp dalınacak birini bulamadık sanırım. Dur ya bi eski sevgili bulunur nasılsa en piçinden biz en iyisi toplayalım şu konseyi en yakın zamanda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder