Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


28 Şubat 2012 Salı

En Normal Bebeklik

     Psikoloji sınavındayız soru "Ne zaman tuvalet alışkanlığı elde edilir?" Hocam dedik yardımcı olun o sırada kitapta başka bir sorunun cevabını buldum masanın altından (liseden arkadaşların okuyormuş blogunu valla şikayet ederler falan tonlarca azar (ben sanki onlarınkini bilmiyorum da hıh.)) Bir arkadaşım bağırıyor arkamdan kaçıncı sayfa diye sayfayı tekrar açıp numarasına bakıp "28" diyorum aslında cevap "3 yaşında iken" Neden cevabı söylemediğim hala anlaşılamadı. Hocada kendiniz ne zaman öğrendiyseniz onu yazın yakınları kabul edeceğim dedi. Hocanın yanına gittim "hocam etmeyin eylemeyin ben 9 aylıkken öğrenmişim imkanı yok cevabın bu olmasına." dedim. "Saçmalama Seçil tabi ki de değil." dedi. "Hocam valla annem altımı almak istemediği için sabah öğlen akşam lazımlığa oturtuyormuş bende alışmışım." dedim. Sırıtarak tamam sen öyle yaz ben seninkini kabul edeceğim." dedi bu soruda benden kopya çeken arkadaşım olmadığı için çok şanslıyız.
     Her şeyimin erken olmasını bekliyorsunuz artık farkındayım ama değil, psikolojiye boşuna girmedim az önce. Erken apıldamışım (bizde böyle derler ama burda altını çizdi bunun ya neyse emeklemek işte) ama geç yürümüşüm neden mi? Çevremde hep büyükler varmış ve ben büyüklerin yürüyebileceğini sanıyormuşum bunu nerden mi çıkardık? Misafir gelmiş eve, çocuk koltuktan koltuğa yürüyebiliyormuş ve normalde ortalığı yıkan ben oturmuşum kenara tüm gün onu seyretmişim, sabahına da kalkıp yürümüşüm. (çocukken daha çabuk öğreniyormuşum her şeyi baksana akşamdan çalış sabaha başar şimdi 3 gün çalışıyorum bi sınavada yine olmuyor.(üniden biri okursa sıçtım kafamı kırarlar senin olmuyorsa biz kalırız o sınavdan diye neyse çaktırmayın gençler.)(hangi ünide olduğunu söyledin mi hayır tahmin etmeleri zor zaten ya daaa açık verdim mi ya neyse) şimdi ise anca üç gün çalışınca başarılı olunabiliyor. (bu seferde diğerleri üşüşecek üç gün çalışınca oluyormuş diye ya yukarı tükürsem bıyık aşağı tükürsem sakal (evet iki ucu boklu değnekten bahsediyorum))) Evet bazı şeyleri insanlardan öğrenmişim ama öğrendiğim bazı şeyleri hayvanlar bile yapmaz ya (aklınızdan ne geçiyor bilmiyorum ama o değil.) Hangi canlı Sana yağını eliyle yer? Biri ana bunu anlatsın ki kendimden iğrenmeyeyim. Ne zaman evde sessizlik olsa ben mutsakta ya yağ yiyor bulunuyormuşum ya da tabakların yanına gitmiş bir şekilde kapıya bakarak. Kapıdan biri baktığında tabi ki de tabakları kırmaya başlıyormuşum. Bebekken normal ne mi yapmışım? Bir erkeğe bebeklikten aşkı öğretmişim çocuk her gün oyuncaklarıyla yanıma geliyormuş ve ben her gün onu döverek yolluyormuşum. Yine de pes etmiyormuş ben onu ilerisi için bebeklikten hazırlamaya çalışmışım ama o her gün ağlamayı tercih etmiş.
     E erkeklere bu kadar erken ders vermeye çalışmam tabi ki tecrübelerimden geliyor. 1-2 yaşında ne tecrübem mi var? Beşik kertmem var ve onunla öpüşürkenki fotoğrafımız var kimden gördüğümü bende merak etmiyor değilim. (Beşik kertmemi bulan haber edebilir mi? Gerçi siz hikaye çıksın düğün gününde de okuyalım diye demezsinizde şimdi.) Her şey bu kadar erken giderken tabi ki ilk evlilik teklifimi 4 yaşındayken almışım. Yok beşik kertmemden değil onu belki de öpüştükten sonra hiç görmedim. (yoksa onunda mı duygularıyla oynadım lan.) Bir köyde, niçin gittiğimizi annem bile hatırlamıyor, çocuklar ufakken evlendiriliormuş ve kaynana onlardan sorumlu tutuluyormuş ta ki gelin kaynana olana dek. (sistem baya iyi hem de Türkiye'de valla) İşte orda beni ip atlarken istemişlerde babam vermemiş, verse kaynana olmuştum şimdiye belkide.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder