Details

Hemen anlatayım üşenmeyip girip hemen çıkan sayacımız var.
İnanlarımız inanmayanlarımız var.
Tepkileriniz var;
Uydurmasyon : Yok artık daha neler.
Sallamasyon : Sıkılamışsın kızım sen bunu.
Sansasyon : Gerçek olsaydı olay olurdu.
Kimyon : Baharat tadında.
Tepki göstermeyi unutmayın!
Sorularınız varsa da buradan alabilirim ----> http://www.formspring.me/dogalsecilim


1 Mart 2012 Perşembe

O sayı 4

     4 benim için en anlamlı.
     4 benim ilk giydiğim formam.
     4 benim tek formam.
     4 benim tutacağım ilk sayı.
     4 sıradaki şarkı benim dendiğinde bekleyip denk getirdiğim
     4 asal değil ama asil.
     4 ilk asal olmayan sayı (1 kadar gereksizi yok (evet bir matematikçi okursa bunu beni döver) (aaaaaaah vurmaaaaaaaa))
   
     Pasörümüz mezun olunca pasör olmak istemeyen biricik arkadaşım "Hocam Seçil'in de parmak pasları güzel." dedi. Neeee benim mi dememe kalmadı maça pasör girdim. Baktık oluyor smaçör-pasör devam ettim (bloktu asıl beni pasörlükte tutan) Ben mezun olduğumda biz pasörsüz ne yapacağız diyorlardı aynı bizim eski pasöre dediğimiz gibi. "Biriniz pasör oluverirsiniz ya" diye şakayla karışık duygusal anlar işte.
     Yeni gelenlerden bir pasör var ve paslarını bana çok benzetmişler, maç zamanı yaklaştığında forma seçimi için koçun odasında toplanıldığında "4 numarayı giyen var mı?" demiş yeni kız. "Seçil giyerdi" demişler hüzünlenmişler. Merak bu ya içlerinden biri bir gün doğum gününü sormuş (evveeeeet doğru cevaaaap ödülünüzü almak üzere mutfağa buzdolabına gidebilirsiniz.) Beni aradılar olayı anlattılar. Düşüncelerimiz bile aynı, birbirimizi hiç tanımadan o kadar iyi tanıyoruz ki bir sonraki hamlemizi biliyoruz. Doğum günümüzde birbirimizin doğum gününü kutlarken aynı saniyelerde attığımız "Haha ilk ben kutladım ki" konseptli mesajlarımıza kadar aynıyız. 4'ü sadece onun giymesine izin verdim yoksa hep benimdi. "4'ü seveni severim"im yok kıskanırım çünkü.

2 yorum: